Irish Softcoated Wheaten Terrier                                 
 
Her kan du skrive inn ting du lurer på ang. Wheaten. Så svarer jeg så godt jeg kan.
Annå
11/25/2009 12:56:25 am

Hvor lang tid tat det før en valp kan skilles fra moren?

Reply
Annette
11/25/2009 02:46:39 am

Det er forskjellig alt etter hvor tidlig valpene har begynt å få fast føde samt hvor lenge moren har melk.
Er det en tispe som bor hjemme fast, så går hun til valpene er leveringsklare. Er det en tispe som er på for så varierer det fra 6-7uker.

Hos oss ser vi ofte at fra 5 uker så er moren kun oppi kassen for å gi valpene melk, og har ofte ikke interesse av å være oppi lengre enn til det er blitt tømt av pattene. Og når valpene da har blitt 6 uker og det er så å si tomt for melk og jeg ser at tispen ikke er oppi kassen uten om mat tidene, så lar jeg tispen reise hjem mellom 6-7uke. Men dette er så forskjellig fra tispe til tispe.

Reply
Kari anne nisi
1/18/2011 02:45:04 am

Hei
Gøy å se på siden her. Jeg har i flere år tenkt på at vi skal få oss en weaten Terrier og lurer på om rasen også kan benyttes til å trekke og å gå kløv?

Reply
Jane Døskeland
8/28/2011 04:52:46 am

Hei. Vi er svært interesserte i wheaten og lurer på om dere planlegger flere kull? Er det anledning til å komme på besøk og hilse på en av dine wheatenhunder? Vi har møtt svært få "live" og det kunne vært greit å møte deg og en hund for en god hundeprat :)

Reply
7/12/2012 03:22:52 pm

THX for info

Reply



Leave a Reply.